lunes, 2 de mayo de 2011

Monogràfic "textures" amb Brigit Aubeso

 Hola noies!

  Dissabte la Brigit Aubeso ens va ensenyar a jugar amb les sedes i demés, i aconseguir diferents textures. Ens ho vàrem passar molt bé !  Ara toca experimentar a casa! Aquí deso algunes de les fotos que vaig prendre dels meus petits treballs, alguns d'ells inacabats   ....... la meva màquina de cosr i complements per acotxar em varen fer la guitza. Ho he d'anar acabant a casa, i després montar tots els blocs.


  Encara em falta fer-ne un de ben diferent, que un cop acabat semblaran pedretes ......
  Bé, jo vaig fent ... que es gira feina!

1 comentario:

PILAR BUJALDÓN dijo...

Hola Montse, fué un placer conocerte, el curso fué genial, lástima de nuestras máquinas, pero aprendimos cosas muy interesantes que en un futuro seguro aplicaremos en algún trabajo, nos vemos en Verges. Petóns